Pressure

Jag har sådan reseångest att jag vill spy. 
Mår så dåligt att jag inte ens kan äta upp min paj, och då vet ni som känner mig att det är jävligt illa.

Bläh, jag vill verkligen inte åka... Jag kan inte ens språket, jag och min mor kommer inte överens alls så att spendera tolv dagar i streck med henne kommer inte bli någon höjdare, speciellt inte när jag kommer att känna press från alla möjliga håll, kommer att vara tvungen att träffa så mycket folk jag inte vill träffa. De tror att jag är duktig, att jag är fin och att jag är snäll. Allt det där jag inte är och som jag inte vill vara. Jag kommer inte orka anstränga mig till att vara trevligare än jag är i vanliga fall, folk kommer att bli besvikna på mig. De har väntat i tre år nu och deras förväntningar är höga. Orkar inte. Jag är inte den jag en gång var, och det är jag alltid glad över... Förutom nu. 

Jag kommer inte kunna somna i natt, jobbigt då jag ska resa hela dagen imorgon eftersom att jag inte flyger direkt till Serbien utan till Ungern och sedan åker vi buss. Bläh. 

Aya, jag kanske överreagerar eller något, hoppas på att det blir bra i alla fall...

Kommentarer
Postat av: raaniia

HEJSAAN =)

Ja har en liten frågestund, på gång de som ställer en fråga kommer att bli länkade och få garanterat 50 - 100 läsare ;)

här har du länken: http://raaniias.blogg.se/2010/july/fragestund-juli-manad.html#comment

2010-07-02 @ 00:07:26
URL: http://raaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0