Kvinnor som gnäller, män som agerar.

Pappa har fortfarande inte kommit och jag börjar bli smått rastlös. Huehue :(




Luftfuktigheten mördar mitt hår. Chillar lite med mina coola småsyskon (de verkligen älskar faktumet att min dator har cam). Dricker lite kaffe... Osminkad.
Kaffet här är förjävligt btw, alltså, verkligen... De har i stort sett bara kokkaffe här, och så smakar det typ surt och sött på samma gång... och så är det tjock... Smakar lite som jag skulle tro att maskinolja smakar, ser typ ut som det också. Men vi har hittat lite bryggkaffe i någon affär, svindyrt, men vad gör man inte för lite normalt kaffe?

Ikvällers ska jag till stan med min syssling, nice. Hon kan engelska, awezum. Eller det kan i stort sett alla ungdomar här, men nästan inga vuxna eller folk som är 25+ eftersom att många av de inte lärde sig det i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0