Kollade i spegeln och där stod en val.

Tältade aldrig, hihi. Men vi var hos Filippa i alla fall, somnade runt halv elva på dagen, vaknade vid två, drog till far, duschade och åt, sedan tillbaka till Filippa och chillade med vännerna mina. Mhm. Pappa kom och hämtade mig igen och nu ska jag sova hos honom för första gången på flera månader... Det känns konstigt... Väldigt konstigt. Men det gick inga bussar och så... Dessutom vill jag umgås med min bror, måste ju passa på innan han växt upp och formats efter samhällets normer. Tycker att alla ska tänka så fritt som man gör när man är barn.

Aya, nu sitter jag med en minipc och tangenterna är verkligen extremt små så att jag klarar knappt av att skriva. Bläh.

När hände det? När släppte jag kontrollen?
Varför? Jag äcklas.
Jag måste tillbaka. 
En strävan mot perfektion.
Siffror ljuger inte.
Varför lyssnar jag på folk som är ute efter att jag ska misslyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0