Kol moden

Öh, jag vet inte. Jobbig dag. Varit på kasst humör sedan jag vaknade. 
Menöh... Var i alla fall och såg Eclipse på bio, boken är bättre, det blir en helt annan grej osv. Men kan inte påstå att den var dålig, den var mycket bättre än New Moon. Började asgarva när de hade översatt någonting till "kors". Det var fult. Det har regnat hela dagen och varit skitkallt. Det ska tydligen regna typ hela Emmaboda också, i och för sig litar jag inte på väderprognoser, meneh, det ser fan inte ljust ut. 

Uhm... Vet inte, orkar inte. Är sjuk och trött.

Tror att jag spenderat minst tre timmar sammanlagt idag på att bara stirra på mig själv i spegeln, låhl. Det var jättespännande, inte. 

Jag hatar regn och pissväder kan förstöra en dag så jävla mycket. Blir deprimerad... och om denna vintern blir likadan som den förra kommer jag bli deprimerad på riktigt och inte lämna hemmet tills den är slut. Kommer ligga i min säng i flera månader, gå i ide, som en björn. Fersure.


Fint vykort jag skickade till Angelica när jag var liten, höhö. Saknar henne för övrigt. Att ligga på hennes golv och halsa cola zero eller dra brutala skämt som alla andra skulle döma mig för.
"NOS HRNINGAR"
Tänkte stryka över adressen men orkade inte när jag kom på att hon inte bor där längre, HÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0