I see a cat doing the catwalk towards me, so I run.

Hähäh, gillar det här... att inte göra någonting alls. Har solat lite idag, annars har jag inte gjort ett piss. Gatt. 
Haha, det här med att jag ska äta regelbundet funkar inte direkt... Jag äter ingenting om dagarna och sedan jättemycket på kvällen. Värmens fel. Vem fan kan äta när det är over 9000 grader?! 

Btw, har ni någonsin lyssnat på musik, och tyckt att den varit så bra att ni får ont i magen. Så ont att ni inte ens kan fortsätta lyssna? Det har hänt mig ett flertal gånger det senaste. Haha, det är ganska jobbigt, för att jag vill ju lyssna på bra musik, jobbigt att den är FÖR bra bara!

Aya, nu ska jag fortsätta att inte göra någonting, hehe. Eller kanske ta en promenad, börjar bli ganska rastlös.

Här får ni lite bilder på mina balla halvsyskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0