I can jive, I can jive.

Men tja! Kom precis hem, mor är inte glader men det är jag! Hahahah. Imorgon kommer dock vara bättre. Gööött! 

Kvällen har varit fett random, förfest hos Agumm, sedan blev det stan, partay i butlers öltält en stund (trots deras 20-årsgräns), sedan chilla lite i stan och ah... Det var fint, pepp på imorgon fast att jag känner på mig att jag kommer vara fett bakfull. Haha :( Skitsam känner jag dårå, bilder kommer nog imorgon ifall jag hittar sladden från mobilen till datorn, eller ett av mina minneskort som passar till mobilen, ahah :(

Ses i vimlet fölk!

Nu ska jag göra något pinigt! HAHA, ordet pinigt... Alltså, jag ska faktiskt inte göra något pinsamt, ville egentligen bara ha en anledning till att använda ordet. Hihi. 

BTW! Enligt klockan fyller Angelica år idag! GRATZ BABE! Trots att jag hatarey lite för att du inte är i Trollhättan nu, fallens dagar utan dig känns inte lika bra som det hade kunnat kännas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0