Hey bitches!

Tja bitches. Idag har jag solat för första gången sedan jag kom hit... Då det är första dagen då det inte är molnigt. Herrejävlar vad varmt det är, helt galet! Suger även att jag typ bara blir brun på armarna då det är där jag har bäst pigment, hahahah, fult. Men att käka isglass i solen med skön musik och tänka på hur mycket bättre det är än det är som i vintras är ju faktiskt inte fel. Kom egentligen bara in för att dricka lite vatten, hämta en till isglass och ladda min mp3 lite, grannarna lyssnar på dålig balkanmusik jättehögt och det går knappt att vistas på vår gård utan hörlurar. Haha, ska se ifall mor kan be dem sänka, hon stör sig faktiskt lika mycket som jag gör. Aya, cya bitches, nu ska jag ut igen!

Btw, jag har ca. en miljon myggbett eller något... Fick åtta stycken i natt när jag sov. Värt. Ser ut som att jag har fått röda hund eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0