Heido Sverige.

Mitt hår bitchar, har inte fixat det utan jag bara plattade för ett bra tag sedan och jag har legat ner :( 
Hahaha, alltså, jag gillar att ta kort på mig själv som jag kan skratta ut, ser ut som ett kioskmongo på cambilder.

Funderar på att tunna ut det igen... Börjar bli för tjockt... Hehe, plus att det är slitet som fan... Så borde klippa mig... Men alltså, hahah, jag är så jävla dålig på att klippa mig märkte jag sist gång när jag nästan fick hellugg.

Hihi, jag älskar att jag inte börjat packa än när jag åker tidigt imorgon. Älskar att jag bara sitter och chillar framför datorn och planerar att inte ta med mig något förutom datorn, snus, plattång och det jag har på mig imorgon bara för att jag inte orkar packa. Hahahah, jag är sämst på att packa i hela världen. Really. 

Sitter och lyssnar på lite parteymusik och laddar ner tråkiga spel som jag tänker ha som tidsfördriv när jag är nere i balkan, haha, balkangirl_93. 

Insåg nyss att jag inte kommer kunna röka i den utsträckningen jag vill när jag är där nere, känns jävligt jobbigt då jag inte har gått en hel dag utan att röka på över två år. Ehhe... Men jag löser väl det på något sätt, har med mig snus i alla fall (suger att de nästan inte säljer snus utanför norden) 

Mhm, planerar att shoppa som fan där nere ifall de finns snygga kläder och skit. 

Hoppas att jag kommer ha internet där nere, men det är jävligt osäkert, så det blir antagligen tolv dagar utan bloggen, hahah, jag kommer förlora alla mina "kära" läsare ifall jag fortsätter ha uppehåll i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0