Hallåälläh

Tja, har inte riktigt bestämt mig angående det jag skrev i tidigare inlägg. Känns så jobbigt att byta blogg när jag haft den här i två och ett halvt år, hehe, jag älskar den. Jag får väl helt enkelt vara lite mer försiktig med vad jag skriver, haha. Aya.

Gissa vad jag har gjort! Någonting som går helt emot mina principer! Helt otroligt!!!11one
Jag, Cassandra Winner, har köpt en touchmobil! Seriöst. Jag, som i stort sett inte gör någonting annat än att klaga på touch och går runt och säger att jag aldrig skulle skaffa en, HAHAHA. Ärligt. Men aya, behövde verkligen en mobil och de som inte hade touch SÖG eller så var de sådana man fäller upp som går sönder dirr... Eller Sony Ericsson... Aldrig Sony Ericsson... Höhö. Aya, blev en Samsung S5230, helt okej faktiskt. Var en av de enda som hade svenskt t9, såatteh. 

Har egentligen inte tid att blogga nu, but I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0