.

Galet värre!


Haha, random kväll igår. Chillade hos honken med lite vodka, stan, träffade en kille som hette Björn och engelsmän på backstage sedan drog vi hem till honk igen för lite fyllekäk eftersom att Grillhouse var stängt... Förstår inte, det är  ju nästan aldrig stängt. Gatt! 

Jag är glad för att jag sitter här bredvid en biljett till Emmaboda festivalen som mor köpte igår. Hihi, ikväll bokar jag nog festivalbuss också. Parteyy!

Osäkert det här med London dock, eftersom att jag inte kan ta ut pengar från mitt sparkonto då man måste ha båda föräldrarna med sig och far är inte ens i Sverige. Attans! 

Nu ska jag duscha! Gud vad jag verkligen behöver duscha... Sleten 0f d00m.

Får får inte får, får får lamm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0