EMMABODAAAH!

AAAHHH!! Kom precis på hur galet pepp jag är på Emmabodafestivalen! 
Innan jag bestämde mig f0 real för att åka trodde jag aldrig att jag skulle bli riktigt pepp, med tanke på att jag inte lyssnar på så många av banden eller så... Men nu när jag sitter här med biljetter och grejer så inser jag hur awesome det kommer bli. Pepp! Kan inte bli annat än bra. Jag har inget tält eller någonting som behövs what so ever förutom en bra inställning. Fast det löser sig! Är lite spontan ba! 

Svårt att förstå att det bara är en vecka kvar när vi började prata om att dra dit redan i vintras typ. Hohoh. 

Kommer vara ful som fan de sista dagarna, haha, kommer inte kunna platta håret... Kommer skämmas ihjäl lite. Eller nej! För på Emmaboda är jag SVETLANA. Eh.

Det enda som suger är väl att det kommer lite folk från Trollhättan man skulle klara sig utan i och med att jag är helt säker på att jag kommer att skämma ut mig. Men whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0