CYA

Tja! Jag är trött. Måsarna höll mig vaken extremt länge. Övervägde seriöst ett tag att typ gå ner till källaren och sova... Men sedan hittade jag efter en lång stunds letande ett par öronproppar. Haha.

Vaknade, ville somna om, men insåg att klockan var halv tre och att jag hade saker att göra så det gick inte. Men sedan visade sig att jag inte alls skulle göra dessa saker och att det var fullkomligt onödigt att jag vaknade då. Hehe, men skitsam. Ikväll blir det party hos Möller, fint, har dock ingen alkohol så jag får nog köra nyktert ikväll. Kan faktiskt behövas... Fast ändå inte, HAHA! Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning lite, klä på mig och så. 
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0