Balladen om konsekvenser

Ni gillar när jag bloggar för mycket, mkey! 
Eheh, det är väl bra att jag uppdaterar massa nu ifall jag kommer vara utan internet i tolv dagar? 



Jag chillar stenhårt. Ligger och spelar gitarr (för första gången på en evighet, om man inte räknar med igår kväll på fyllan) samt dricker snabbkaffe. Ska upp åtta imorgon och ta bussen till Göteborg, låter inte lockande alls för att vara ärlig, men jag gillar att flyga så det kommer bli lite roligt i alla fall.

Insåg förut hur mycket jag gått upp i vikt den senaste veckan, bläh. Bara för att jag inte kan hålla mitt ätande på en jämn nivå, antingen äter jag så mycket att det inte är sant eller ingenting alls. Seh, ska börja äta regelbundet, börjar i övermorgon eftersom att jag inte kommer kunna äta förrän imorgon kväll. Kan typ inte äta när jag reser.

Tror att jag dygnar i natt för övrigt, min ångest kommer inte låta mig att slappna av i natt vilket som, i stort sett ingen idé att jag försöker. Även om jag sov jättedåligt i natt... Mh. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0