Yatta!

Legat och kollat på Heroes sedan tvåtiden, men det avsnittet jag ska se nu finns bara hos megavideo, och de låter mig inte kolla ifall jag inte väntar i typ hundra år... (12 minuter kvar) så tänkte att jag lika gärna kan skriva ett blogginlägg så länge då det inte finns mycket mer att göra vid den här tiden.

Imorgon ska jag upp tidigt (11) tror jag. Ska nog träffa Jennie och vi sa något om att vi skulle gå upp då... Wow, kommer aldrig att palla det, speciellt inte när kaffet här hemma är slut. Illa.


Det festliga är väl att jag tänkt på den repliken varje gång jag klarat elite four, vilket är 70+ gånger.
(Helt seriöst... Jag hade inget liv när jag var liten...)


Kommentarer
Postat av: THE J BOY

yattayatta!

2010-01-05 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0