Life will flash before our eyes.

Konstig natt, drömde om samma sak/person hela jävla natten. Vaknade flera hundra gånger och kunde inte sluta tänka på vissa saker, hade svårt att skilja på dröm och verklighet. Allt var bara så jävla konstigt, till slut mådde jag så dåligt att jag inte orkade ligga kvar i sängen. Så att jag gick upp redan halv tio, på en söndag. Det är inte likt mig alls, men visst.
Nu ska jag snart till pappa, vill egentligen inte. Men har inte så mycket till val to be honest. Min faster åker hem imorgon och måste säga hejdå. Men åker hem hit ikväll igen och då måste jag plugga som fan.
Ska bara dricka upp mitt kaffe samtidigt som jag läser om hållbar utveckling, sedan får min far hämta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0