Ditt krig

Tja!
Tredje inlägget idag då, gött. Sitter och tänker på hur snygg jag är. Haha. Ärligt, ja. Och på hur mycket jag gillar mig själv, hehehe. Okej, jag är lite dryg ibland, men alltså... Jag trivs med att vara dryg. Så folk kan tycka vad de vill, för att jag är bara dryg mot de som inte är värda att anstränga sig till att vara trevlig mot(eller så orkar jag bara inte). Så ifall jag är dryg mot en person säger det nästan mer om den personen än om mig.

Har fortfarande inte kommit iväg till far min, utan sitter och lyssnar på totalt jävla mörker och dricker kaffe istället. Dock hämtar hans brud mig snart, (tror jag, hon skulle gjort det för fyra timmar sedan så man vet ju inte) ovärt att åka dit nu när jag ändå inte ska sova där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0