SERIÖSAST I STADEN!

Svara ärligt på dessa 60 frågor:



1. Vad är ditt mellannamn? Amanda

2. Vilken tid gick du upp i morse? 06.43

3. Är du i ett förhållande nu? Kanske, jag vet inte :$

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Jag vet inte :$

5. Vem var du tillsammans med sist? Vet inte :$

6. Får man fråga varför det tog slut? Vet inte :$

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Vet inte :$

8. Vem vet mest om dig? Jag själv, hoppas jag. 

9. Vad gör du på fredagskvällar? Sover. Nej, men, jag vet inte. Olika.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Fia med muff

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Samtidigt? I så fall, nej :<

12. Har du någonsin varit full? En gång var jag på släktkalas och så skulle jag dricka cola, men så var det VIN I GLASET!!!! Blev skitfull, typ däckade och spydde! Aspinit :$

13. Har du testat droger? Typ allt som är värt i dagens samhälle klassas som drog, koffein, socker, nikotin, Angelica, penisar osv.

14. Röker du? En gång var det en mobbare som tvingade mig att röka :$ Jennie Hägg heter hon! :@ Ska döda den kvinnan!

15. Snusar du? En gång, när jag var liten, var jag sugen på godis men råkade ta en snus istället! :@@ Det var så äckligt, fattar inte att folk kan snusa :$$$$

16. Saknar du någon just nu? NAEJ, har min älskare bredvid mig.

17. Hur mår du idag? Dåligt, fram tills släktkalaset. Då vare åka av!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Jättemånga, i alla fall när det är släktkalas. 

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag var ganska liten då, tja, vi var ju i Dalarna då... Minns inte riktigt men det var i alla fall släktkalas med all min norrländska släkt. Tja, det var rätt kallt, så skulle vi åka släde... Så kom min snuskiga farbror och stoppade lössnus i käften på mig samt en tampong med vodka i min armhåla. 
Sedan när vi skulle äta så skulle jag ta ett glas cola. Så var det VIN I GLASET!!!!! Aspinit.

20. Bästa minnet från sommaren? Min släktings födelsedagskalas! Vi fick tårta med grädde, men det var inte gott för att jag gillar inte grädde men jag gillade kalaset i alla fall.

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Va? Finns det andra länder? 

22. När var du där? Va? alltså, jag förstår inte...

23. Är du rasist? JA :@ Jag hatar grädde! Fattar inte vad grädden gör här egentligen.

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, fast jag har en kompis som gillar grädde liksom.

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Oscars fitta :$

26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer? Va? Finns väl bara svenska? Hänger inte med här...

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ah, datorskärmen. HÄÄÄHÄÄÄÄ.

28. Sköter du skolan? Vadå sköter? som att byta blöja på den eller vadå? Det är väl vaktmästarens jobb?

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Vi fick inte betyg förra terminen :$ först i åttan man får det, går liksom i ettan nu.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? IG :$ Fast en gång fick jag nästan G, men sedan kallade jag läraren för grädde och då ollonduttade han mig och gav mig IG.

31. Vilket ämne var det? Något utländskt och gräddigt :$

32. Har du fått ig på ett prov? JA SKREV JU PRECIS DET DIN FITTA.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Band? Typ som ett kassetband?

34. Anser du dig vara intelligent? Va ä dä?

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? I somras, på släktkalaset :$

36. Den värsta tiden då? En gång blev släktkalaset inställt, då grät jag i farbrors knä. >: 

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? JA JAG SKREV JU DET PÅ FRÅGAN INNAN

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? En gång på släktkalas, så kastade min farbror ett glas i väggen så att det sprack sedan när jag hade råkat dricka vin och var jättefull råkade jag trampa i det :$ SKÄRDE MIG ASAHÅRT!

39. Har du haft sömnproblem? Bara när jag inte kan sova.

40. Hur ofta gråter du? Varje dag, förutom på släktkalas.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Anordnar ett släktkalas.

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? MEN JAG SKREV JU DET. Eller... wait... what?

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Va? Vadå? finns väl bara G, VG och MVG?

44. Vilken klass går du i nu? CP09

45. Vilken skola? Magnus Åberggymnasiet - SÄR

46. Har du varit otrogen någon gång? Ja :$ en gång tog runar på mig när jag var ihop med en sötis.

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej, jag är för snygg.

48. Är du stolt över dig själv? När jag fixar släktkalas.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag har en egen mobiltelefon!

50. Vad får du ofta komplimanger för? Min coola nokia 3310

51. Har du lätt att få folk att skratta? AH, bara visar folk mitt underliv.

52. Cider elller öl? Alkohol är för personer som vill vara COOLA som egentligen inte är COOLA utan DOM bara tror det!!!!!

53. Har du några talanger? måla bilder!

54. Vet du om någon är kär i dig? AH, FARBROR RUNAR!

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Vilka? Har ingen familj, eller släkt heller för den delen...

56. Vad står det i ditt senaste sms? Glömde min löspenis hos dig :(

57. Hur lång är du? 1.71

58. Hur mycket väger du? Vet inte, typ 90?

59. Vilken storlek har du på kläderna? Typ L? eller XL?

60. Har du svarat ärligt? Hahahah, nej >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0