UNDECIDED

Nämen tja!
Var så trött att jag höll på att dö när jag satte mig vid datorn igårkväll så att det blev ingen blogg.
Detta har varit en av de sämsta skolveckorna ever, hahah, bara så jävla ful. 2010 har i allmänhet börjat dåligt, inte okej!

Men som tur är så är det faktiskt fredag idag, heh. Helt okej bortsett ifrån att jag måste filma nu på morgonen till vår film i rörlig bild som är det tråkigaste ämnet ever på ett ungefär. Men tja, jag börjar inte förrän nio då jag ska vara vid hemköp och möta min grupp så jag antar att det funkar.

Tänkte sätta mig och dricka upp mitt kaffe samt packa ner skolgrejer och sedan dra ner till hemköp, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0