The sins are scattered everywhere.


^ Cassandra när hon hade tråkigt.       

Seg dag, tisdagar är så jävla jobbiga då vi har håltimma i två timmar, och idag kom inte engelskläraren så att vi hade inget att göra i tre timmar. Fast hellre än att ha engelska egentligen... Läraren verkligen hatar oss, verkligen. Orkar inte ens förklara. Haha. Har i alla fall varit redigt skabb och oseriös idag.

Imorgon har jag prov i mediekommunikation och jag har ingen koll alls på det vi måste kunna, kan ju bero på att jag inte ens gick på skolan när de gick igenom det som kommer på provet, och för att jag inte pluggat. Hehe. Orkar inte.

Igår var jag i Götebörg men Angelica och sedan sov jag hos henne, nice. Fick även en riktigt trevlig godnattsaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0