Pansarsnopp.

Ni får ursäkta det dåliga utbudet av blogginlägg men har inte haft tid. I fredags var jag på Avatar, vilket förresten är en ganska rolig film, kunde verkligen inte hålla mig för skratt i de mest sorgliga scener vilket var lite pinsamt.

I natt sov jag hos Moa ute i Åsaka med folket, det var redigt roligt. Riktigt varmt och trångt när det var sovdags though, men det fungerade fint så att säga. Har bara sjukt ont i ryggen nu, haha. Riktigt busiga är vi.
Åsaka är fan inte att leka med kan jag säga er! Farligt som fan, haha. Skulle verkligen aldrig kunna bo där ute, går ungefär en buss om dagen på helgerna, värt! Inte. Men vafan, det gick ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0