Orka vara seriös. HEH.

Orka vara seriös när man kan vara oseriös, heh.
Okej, jag är faktiskt lite väl seriös ibland, men just nu orkar jag inte vara det. Roligare att vara lite sär och bjuda på sig själv. Haha! Nu när jag pallat ladda ner YouCam trial och är sjuk och lite borta kan man ju passa på att vara lite festlig. Höh.



Slutade med att jag glodde på Heroes till typ halv nio på morgonen då jag kände att det var dags att försöka sova, vilket jag lyckades med strax efter nio. Lite kul att jag somnar typ när min mor går upp.
Vaknade ganska ofta fram emot förmiddagen och gick upp och duschade kvart över två, är redigt trött nu men min feber och allt har gått över. Nu är jag bara allmänt skabbförkyld. Inte okej.

Jag och Jennie drog i alla fall till strandgatan runt 4-tiden där vi oväntat mötte Cornelia och Honken, Jennie drog på 70-årskalas eller liknande och vi andra drog hem till Keen och chillade. Nu är jag hemma igen och fightas med rastlösheten.

Bör äta egentligen, var ett tag sedan och känner mig ganska svag, men har ingen matlust vilket är konstigt eftersom att jag haft en överdriven matlust de senaste dagarna och ätit lite för mycket, heh. Inte bra.
Ska nog fixa lite käk nu i alla fall och fortsätta kolla på heroes sedan. Imorgon blir det film med Angelica och Jesper och därefter spenderar jag natten hos Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0