MirroR

Åh, är så sjukt glad över att det är studiedag imorgon, eller tja. Enligt klockan är det väl idag. 
För att jag kommer nog inte somna på ett bra tag, tog världens skönaste powernap förut, helt insane hur skönt det var att sova. Åh.

Imorgon blir det att chilla sönder hemma och sedan dra till Karin runt fyra-tiden och chilla vidare. Hehe, jag hatar egentligen att använda mig av uttrycket "chilla" men det har på något vis hamnat i den aktiva delen av mitt vokabulär. Känns som att min sofistikerade språkanvändning försvann helt när jag började på MÅG.

Jag har så jävla tråkigt så att det är inte sant... Jag kollar seriöst på tv, för första gången på jättelänge. Eller nej, kollar på tv ibland i vardagsrummet när jag äter. Men tv'n i mitt rum har inte används sedan Grey's Anatomy hade säsongavslutning innan jul. Innan dess kollade jag ju bara en gång i veckan i alla fall. För att jag verkligen hatar att kolla på tv när jag är själv. Blir sjukt rastlös, dessutom får jag lite rage när det kommer reklam. Hehe, men nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar, så det är väl lugnt.
Okej, såhär tråkigt har jag... att jag sitter och skriver långt om hur mycket jag ogillar tv. VÄRT.

Btw, radbrytningen har krånglat som fan det senaste på bloggen. Så får göra den manuellt med HTML, störande som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0