Men vafaan Cornelia...

Men tja! Jobbig dag kan jag säga er, gick efter en timmes sömn upp vid 8-tiden och slängde mig in i bilen, drog till Cornelia och gjorde mig i ordning och käkade nudlar. Sedan sprang vi till bussen, kom med en för tidig buss, så vi var i skolan 10 när vi började 10.30, och sedan visade sig att lektionen var inställd. Så vi fick vänta cplänge innan nästa lektion, där vi inte ens hade en lärare. VÄRT!

Idag har jag mött nästan alla på skolan som jag lite smått undviker, men åh, hahah, jag ska då fan alltid lyckas. Antar att det kommer bli lika illa imorgon, nästan i alla fall. Hemsk dag har det varit idag, verkligen.

Btw, jag kan verkligen inte hålla i pengar, köpt massa kaffe, cola, plus käkat tacobuffé för typ 99 spänn, men kände att jag var värd käket efter denna jobbiga dagen.
När jag kom hem la jag mig och kollade på heroes, somnade, sov i några timmar och nu tänkte jag göra samma sak igen. Heh.

Dude, jag är så INSANELY sugen på lösgodis att jag dör. Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0