Kycklingzippan.

Hehe, sov hos Angelica i natt, gött mos nu ligger jag i hennes säng och lyssnar på:
Hon har redan åkt till skolan though, men jag ska börja filma i stan först klockan nio så behövde inte åka riktigt lika tidigt som henne och morgontystnaden kombinerat med ljudet av hennes tickande jävla klockor gjorde att jag var "tvungen" att sätta på datorn.
Hur skönt som helst att det är fredag idag, skolveckan har dock inte varit i närheten så hemsk som förra, men tillräckligt to be honest. Känns som att jag drunknar i skolarbeten som måste göras, kanske gör något inatt, skulle vara jävligt stolt ifall jag faktiskt gjorde det.

I think you'll find that the universe pretty much covers everything.
-Shut up woman get on my horse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0