Kukhora

Åhh, skitdag. Hahah, den har verkligen sugit skithårt.
Skolkade ifrån de två sista lektionerna för att jag mådde bajs, heh.
Kan dessvärre återigen inte berätta här på bloggen lol. Men allt har verkligen gått fel idag.

Ville egentligen gå hem direkt efter att jag köpt ett par skor (mina andra har gått sönder), men icke, satt i stan utan att göra ett piss ända till 7-tiden, inte okej. Men nu har jag badat bort en liten del av min surhet och tja, ah.

Känner verkligen inte för att gå i skolan imorgon, är skittrött och torsdagar suger sjukt mycket. Har fan idrott och fyra andra lektioner till, det är fan inte okej. Men antar att jag måste gå i alla fall, snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0