Ja, jag har tråkigt.

Smeknamn: Cassy och Barry är de två vanligaste, hahah. Så sjukt fult.
Hur imponerar man på dig: Man ser bra ut och har en bra personlighet, samt är skillad på något.
Brukar du skratta för dig själv: HAHA, ja... Ganska ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jag vet cassy hon är brutal!"
Var bor du: Trollhättan
Trivs du där: Nej.
Äger du några converse: Ja.
Är du allergisk mot något: Pollen och kiwi.
Hur svarar du i mobilen: Beror helt på humör och vem som ringer. Gillar inte direkt det här med hälsningsfraser så bara säger till jag vill ha sagt, hehe.
Antal timmar sömn inatt: 4
Brukar du komma i tid: Ja, det är Barry vi talar om... Hehe. Men nästan i alla fall.
När mår du bra: När jag inte är stressad, har sovit, och är med gött folk. Och när jag lyssnar på grym musik.
När blev du fotad senast: Öh, vet inte. Eller jo, på håltimmen idag, hehe.
Vanligaste färg på dina kläder: Klär mig oftast enligt gråskalan. Så svart/vit/grå.
Vad saknar du: SOMMAR och vissa människor. Samt MT-09
Hade du en bra kväll igår: Nej, igår kväll sög kuk.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe, vatten och juice.
Är du blyg: Ibland, beror på vad det gäller. Men mindre blyg än många andra. Det är mest att jag har svårt för vissa personer.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse ja, kärlek nej.
Är du nöjd med ditt liv: Just nu, nej. Jag går fan i skolan.
Vad gör du i morgon: Har en asjobbig dag i skolan och sedan ska jag förmodligen vara med Jesper.
Vad längtar du till: Sommarlovet.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, tror jag.
Hur gammal är du: 16 år UNG. Gammal skulle jag inte påstå.
Gröna eller röda äpplen: Beror på... Gillar egentligen inte ens äpplen.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes.
Är det okej att gråta: Nej :@ Gud vad GAY lix. Haha, men ja, det är det väl.
När grät du senast: Öhhh, ett par dagar sedan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytt landet.
Bär du glasögon eller linser: Nej, men bör skaffa.
Är du flygrädd: Nej, man är ungefär lika säker i luften som på land, om inte säkrare. Så varför skulle jag vara det?
Hur vig är du: Inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola-zero eller iskallt vatten.
Vilken är din favoritglass: Chocolate Brownie - Ben & Jerry eller vilken isglass som helst.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt.
Vilken ögonfärg har du: Brun
Senaste låt du hörde: Lyssnar atm på Haikyo to Kashita Hakoniwa - RENTRER EN SOI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0