Holy clap!

Tjenamors, vet inte riktigt varför jag sitter vid datorn vid den här tiden... Funderar på att dygna, hah, ska ändå upp om typ tre timmar och är inte det minsta trött. Så tja, det kan dock bli lite jobbigt eftersom att jag slutar fyra idag och jag har media hela dagen, vilket innebär att jag inte kan dra runt och dricka kaffe hela tiden då vi är i datorsalarna. Inte okej någonstans.

En sak som är lite jobbig är att jag egentligen har sovmorgon imorgon men måste gå upp tidigt för att få skjuts, dock kör de mig hem till Cornelia och så gör jag mig i ordning där, ifall jag inte dygnar dvs. då kan jag lika gärna fixa mig här. Hehe.



Heh. Bilden till höger visar ganska bra hur jag är när jag inte sovit tillräckligt, fast man bör lägga till ett "HAHAHA" innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0