HÅR >:

Mitt hår.
Jag vet inte vad jag ska göra med det.
Varje gång jag klipper mig bestämmer jag mig för att låta det bli långt, men uh, nu vill jag klippa mig igen. I och för sig har jag och Cornelia lovat varandra att inte klippa oss förrän i sommar eller vad det nu var. Men ändå... Jag får ryck på mitt hår. Det är "långt" (egentligen inte långt alls) och jobbigt. Det är för mycket hår egentligen, borde tunna ut det lite. Heh.
Tror att denna hårpanik kom för att jag inte plattat mitt hår idag (helt otroligt) och då känns det som att det finns mycket mer hår än vad det egentligen finns... Tror att jag ska platta det nu. Heh.



Ska definitivt klippa min lugg, eller jag ska inte göra det själv, utan låta någon av mina kära vänner göra det lite snabbt åt mig.

Jag vill rakpermanenta mitt hår... Mitt liv hade varit så bra då... Eh. Nej men, det hade varit underbart, bara att det är svindyrt och sliter som fan på håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0