Fäjjan

Är redigt stressad över allt skolarbete. Haha, men håller faktiskt på nu! Skriver en saga om riddaren Harald som ska döda tre trollkarlar för att rädda kvinnan ur sina livs drömmar. Vidrig kärleksstory, I know. Men det var det första jag kom på och orkar verkligen inte komma på något annat.

Sjukt gött att jag är ledig på onsdag för övrigt, underbart. Ska sova som fan. Det är väl det enda som håller mig ifrån att skolka imorgon.

Men nu ska jag fortsätta skriva, efter att jag kollat facebook. (Facebook dödar mig, verkligen)


Btw, är arg för att inte hemköp har bättre öppettider, är sjukt sugen på cola!

Kommentarer
Postat av: lal

så jävla kass är du

2010-01-26 @ 01:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0