Dude!

Dudes! Denna dagen har inte varit okej någonstans vafan! Lite för mycket "Men DUDE!" och alldeles för lite "Afan!"
Det värsta är väl att jag inte ens kan berätta det ni vill veta för att tja, fel personer läser mig blogg. Men har varit totally creeped out hela dagen och usch, nej. Bussresan till skolan var för övrigt helt sick!

Sedan har jag även haft idrott och skit, det är fan... inte mänskligt att ha den första dagen efter ett lov, speciellt inte sånhär jobbig idrott, nej usch.

Men åhhh, fick en ny mattebok, och tönt som jag är var det det bästa på hela dagen, den är så mysig!
Fast har ändå bestämt mig för att tenta av Matte A och läsa Matte B denna terminen, så hinner jag läsa Matte C, vilket jag bara kan göra ifall det är tillräckligt många som valt det som individuellt val, vilket inte känns okej alls. Eftersom utan Matte C så faller hela mina framtidsplaner, haha.

Btw, det är så jävla roligt, för när jag är såhär trött typ drömmer jag trots att jag är vaken, det är inte riktigt som en dagdröm utan det är mer som en film av drömmar som konstant spelas upp i mitt bakhuvud och stör mig. Dock lite underhållande tbh, men rätt random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0