Dude! 2

Åhhh, kollade precis färdigt på tredje säsongen av heroes, satt och sa ordet "dude" genom hela sista avsnittet. Det var bara sick... Tror att jag kollat för mycket på heroes på en lite för kort tid. Hahaha!
Ska nog börja kolla på fjärde säsongen imorgon, finns 14 avsnitt ute så, ja. Kanske till och med hinner klart i helgen. Heh. Och bara så att alla vet så är Peter Petrelli MIN, dude. Han är så sjukt snygg. Hahah, helt otroligt att han kan bli snyggare för varje avsnitt.

Just det, det där med att jag skulle sova... Alltså, jag är inte trött längre, sov faktiskt en timme förut runt 7-tiden för att jag inte kunde hålla ögonen öppna, men nu är jag skitpigg. Men det är väl inte så konsitgt eftersom att min hjärna och kropp tror att det typ är eftermiddag. Men tja, vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag känner ju inte för att sova... och jag skulle kunna skita i det helt. MEN, då kommer jag vara HELT död i skolan, jag skulle inte palla ett piss och möjligtvis göra bort mig. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0