I'm a superhero

Höhö, häj.
Jag menar, eheh.
Mitt dygn är helt åt helvete nu när det varit lov, jag somnar när skolan skulle börjat och vaknar när den skulle slutat. VÄRT, känns inte alls som att jag sover bort hela dagarna och mitt liv. Så när jag sitter i skolan kommer det alltså kännas som att sitta där mitt i natten. Längtar som fan.
Dessutom har jag inte gjort ett piss av de uppgifter som jag skulle göra över lovet, och känner inte för att göra de nu heller. Fick nämligen lite panik idag när jag insåg att skolan börjar på torsdag, haha. Jag har hela tiden gått runt och trott att den börjar på måndag. Jobbigt, jobbigt. Men tror att jag är ledig på fredag som tur är. Men det känns fortfarande inte okej. Speciellt eftersom att jag har idrott på torsdag.

Idag hyrde jag och Jesper film, bland annat Watchmen, fyfan vad fittigt bra film alltså! Ska fan gifta mig med Dr. Manhattan.
Är lite fast i den här superherogrejen just nu, hah, ett sätt to escape reality I guess, men det är mysigt.
Nu ska jag se ifall jag hittar heroes streamat någonstans, har inte avsnitten hos mamma och pallar inte tanka ner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0