Det är utsidan som räknas.

Hehe, jag har aldrig påstått att jag inte är ytlig. Nu har jag suttit i typ en halvtimme och bara skrattat så jag gråter åt hur fula vissa människor är. Älskar facebook ibland. Kommer att skratta ännu mer i skolan imorgon då jag ser alla som varit på dessa fula bilder, hehe. Har även skrattat åt bilderna som finns på mig själv ett bra tag då det inte finns en enda normal bild på mig där. Men vafan, det är roligt.

Skulle faktiskt vara sjukt roligt att lägga upp en av bilderna, men jag låter bli för att det skulle inte alls vara roligt när personerna sedan ser det. Hehe. Istället får ni en bild på två gurksmileys som en dag när det var alldeles för äcklig mat i skolan började flyga. Tufft.

Btw, failade på provet, hehe. Gick inte så bra när jag skulle plugga, var så trött att det tog mig ungefär en minut att läsa en mening, och inte ens då uppfattade innebörden av den. Så kunde i stort sett inte en enda fråga. Gött. Omprov nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0