Cancer

Alltså... Jag hatar när folk tror saker om mig som inte är sant. Det är något av det värsta som finns. Att göra ett dåligt intryck på någon är nästan lika hemskt, eftersom att det är aldrig något jag verkar lyckas med. Grejen är att man egentligen måste lära känna mig innan man kan döma mig.

Självklart finns det alltid folk som dömer en, och det är bara mänskligt. Då alla gör det. Det är en självklarhet att man dömer någon utifrån de intryck man har fått.
Men däremot när det finns rykten och skitsnack som inte stämmer blir det hela mycket värre. Ett rykte sprider sig och utvecklas på enormt kort tid och är nästan omöjligt att bli av med. Insane. Som tur är har jag aldrig haft något större rykte om mig, vad jag vet.

Säger inte att jag inte snackar skit alls nu, för det gör jag. Det gör nästan alla (inte för att det är mycket bättre för det...). Men det kan bero på att jag nästan inte bryr mig om andra människor, människor som jag inte känner eller kommer i kontakt med eller ogillar, vilket kanske är lite synd. Men nej, orkar inte slösa tid på att bry mig om folk jag inte vill bry mig om.
Jag vet att detta inte får mig omtyckt om allt och alla, men eftersom att vara omtyckt av randoms inte är något jag strävar efter så bryr jag mig inte speciellt mycket så länge de inte tror något om mig som inte är sant.

Är trött och detta är bara randomtalk som inte har med något att göra just nu. Men tänker på random saker ibland som jag hellre skriver ner än att reflektera för mycket i huvudet.


Var inne på /b/ (ja, skiter i rule 1&2 för att de är meningslösa nu för tiden)
för första gången på ett bra tag. Kom fram till att skiten bara blir värre och värre,
jävla cancer, newfaggotry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0