Bajs

När jag vaknade idag hade jag så ont i halsen att jag bara ville dö, så att jag låg kvar i sängen i typ hundra år.
Sedan smsade/ringde Angelica och smög in informationen om att det är extremt mycket snö ute, men har inte riktigt vågat kolla ut än...

Så har en till "utomhus-strejk-dag" istället roar jag mig med att ladda upp fula bilder på facebook samtidigt som jag inser att jag aldrig kommer att kunna bli tagen seriöst igen... Awesome. Hahah, social suicide<3

En sak som gör mig riktigt jävla arg är när folk kommer in i mitt rum, stör mig, gör mig irriterad och därefter skiter i att stänga dörren så att jag måste resa mig upp och göra det själv trots att det inte var jag som öppnade den. Hahah, jag vet att jag klagar lite väl mycket men, åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0