You know what I mean.

Helt okej dag för att vara söndag, för att det är just vad det är. Känns inte som alla hjärtans dag någonstans så ja, det är en dag som alla andra. Förutom att typ alla går runt och whinar över att de inte har någon att vara med, åh, synd för er. Eller så kan man vara lika cool som jag och inte bry sig och inte springa runt som en desperat idiot och vilja ha någon bara för att ha någon utan inse att livet är skönare som singel. Party som fan liksom.

Har i alla fall varit hos Cornelia med Meijer, Jennie, honken och Judit och kollat film samt fettat mig som fan med chips. Efter ett antal timmar drog jag tillbaka till stan, mötte Chrillä en liten stund, köpte Ben & Jerry och sedan drog jag hem igen. Gissa vad jag gjorde när jag kom hem? Jag såg på film, själv. Vilket är något jag inte gjort på typ över ett halvår, hahaha, kan verkligen inte se film själv. Förmodligen för att jag kommer på massa kommentarer om filmen jag ser som jag vill berätta för någon. Kan verkligen inte se en film utan att vara sjukt kritisk mot den. Hehe.

Såg i alla fall Ponyo av Hayao Miyazaki, eftersom att jag såg Spirited Away i veckan och Det levande slottet igår kunde jag lika gärna se denna nu. Haha, jag lovar att han trippar när han kommer på sina filmidéer, seriöst. Så jävla random så att det inte är sant. Ponyo handlar ju om kärlek mellan en fisk och en femårig pojke, bra som fan dock, men ändå. Fast Spirited Away är fortfarande favoriten, kommer nog alltid att vara! Funderar på att se någon mer av hans filmer innan jag somnar. Hehe.

Hayao Miyazaki, hahah, okej, obviously trippar han.


Btw, vad tråkigt om människor var som älgar,
och typ blev pilska en gång om året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0