"Put a smile on your vagina - Okine"

Dagens insikter har varit att
  • Fetma borde tas på samma allvar som cancer. Göra allt som krävs för att bli av med det.
  • Att bli insnöad på måg med alla elever hade varit sjukt intressant, och roligt. Har även listat ut vilka vi skulle äta/elda upp först.
  • Är man en varulv och ligger på en livrädd tjej man gillar bör man antingen ligga med henne eller döda henne, alternativt båda istället för att ligga och kolla på när hon grinar. Annars dör man själv.
  • Jag kommer inte att klara av att sluta röka och jag blir riktigt arg när jag inte har cigg.
  • Det finns sjukt mycket skumt folk här i världen, speciellt på chatroulette.com
Var på bio med Jesper och Meijer, filmen var ful. Wolfman eller något hette den, hahah, den var ful i alla fall. "Varulvarna" såg ut som muterade gorillor och handlingen var inte intressant. Efter det hade jag och Meijer en intressant konversation om hur det skulle vara ifall alla elever på måg blev instängda i skolan, det var fult. Hahahah. 
Snart ska jag vara duktig och plugga, ska bara vänta tills de roliga jag chattar med ska sova/logga ut, för att jag blir så distraherad annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0