Shut up, duck.

Vaknade tio idag, sedan dess har jag inte gjort ett piss. Ätit, duschat, spelat lite GH, suttit vid datorn och surat över att jag knappt har någon cigg då jag blev av med den i söndags. Just nu sitter jag och lyssnar på hur snön smälter och droppar ner i flytande form på mitt fönster, känns rätt skönt faktiskt. Fast när jag var ute på balkongen förut insåg jag att det inte smält mycket alls utan snön på min gård är fortfarande runt en meter hög, så tja. Men det går framåt i alla fall, ifall man bortser att SMHI säger att det ska snöa på fredag...

Får se vad jag hittar på ikväll, jag orkar inte sitta hemma men samtidigt orkar jag egentligen inte gå ut. Kanske tvingar någon att komma hit... Fast nej, mamma kommer hem sedan, haha. Aja.
Vinterångest hos Angelica i söndags.
Ful bild men den beskriver så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0