Jag kan inte se om jag inte ser på mig själv.

Eftersom att jag inte kunnat ta mig någonstans idag då min mor inte har bil och all kollektivtrafik varit inställd så jag har:
  • Druckit kaffe
  • Spelar Wii sports med min mor (fanns inte så mycket annat att göra)
  • Spelat gitarr för första gången på jättelänge
  • Städat mitt rum (Det behövdes)
  • Ätit, ganska mycket. Bland annat kladdkaka och äppelpaj till frukost.
  • Provat typ alla mina kläder och insett att det kommer att vara mycket lättare att klä sig snyggt på sommaren.
  • Varit på hemköp med Nina, kan ju inte vara insnöad utan cola...
  • Kollat på mig själv i spegeln och insett att jag är sjukt snygg, även ifall jag går runt osminkad med uppsatt hår.
  • Undvikit att kolla ut genom fönstret
  • Peppat inför imorgon.
  • Lyssnat på en massa musik och varit lite arg för att spotify inte samarbetar med mig och för att jag inte har så mycket musik på datorn.

Nu tänkte jag kanske komma igång med något av mina hundra skolarbeten som jag MÅSTE göra på lovet. Sedan kanske kolla på film eller något.
Ni gillar mig även när jag är helt osminkad och har oplattat uppsatt hår. Har typ slutat bry mig om hur folk ser mig nu, men i sommar, då jävlar. Måste gå ner i vikt tills dess btw, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0