Tjockis :3

Tja, ligger och fryser ihjäl i min säng. Horhelvetet till vinter borde fan försvinna nu, så att man kan vara ute någon timme utan att ligga och skaka i en evighet efter att man kommit in.

Idag har varit en jävla pissdag, seriöst en av de värsta dagarna EVER. Började med rörlig bild, och varför jag upplevde det som något oerhört negativt säger ju sig självt. Sedan var det skit till mat, så att jag fick ingen mat, vilket var lite påfrestande eftersom att jag inte ätit sedan jag kom hem ifrån skolan dagen innan. Sedan hade vi engelska, och frustrationsnivån höjdes något enormt. Så jävla arg blev jag, våra engelskalektioner SUGER.

Efter engelskan insåg jag att jag inte hade min mobil. Så fick springa igenom skolan med panik och aggression ungefär tio gånger, samt missa halva mattelektionen. Till slut hittade jag den i receptionen, jävlar vad lättad jag var. Sedan gick jag ifrån matten en halvtimme innan jag egentligen slutade, bara för att jag inte orkade vara kvar.
Sämst.

Well, annars har jag typ inte gjort något speciellt idag, trots att det är fredag. Var hos Angelica ett tag och sedan ute en stund i VÄRMEN. Men imorgon blir det kanske fäst, gött mos. 
Nu ska jag typ... Käka och kolla på Black Blood Brothers bara för att jag kan. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0