That time


Dagen har inte varit så hemskt som den kunde ha varit, kändes dock ovärt att ha hål i två timmar bara för att gå på en lektion där vi ändå inte gjort något annat än suttit och pratat om helgens festligheter. Cafét var stängt och det gjorde allt lite jobbigare, men vi hängde i SÄR istället, hah, ovärt att deras café stänger 11 though, men det var intressant. Förstår inte varför SÄR får det så jävla snyggt och inte vi andra, estet har det hur skabbigt som helst.

Jag vet faktiskt inte hur jag ska klara två och ett halvt år till på MÅG, varje dag känns som ett rent helvete och det är alldeles för mycket skitsnack, jag orkar inte.

Jag vill kunna sluta bry mig, jag vill kunna göra precis vad jag vill just för stunden,
jag vill vara spontan, jag vill kunna säga vad jag tänker, jag vill att folk ska kunna se.
Men jag kan inte, det är inte värt det, finns folk som inte kan släppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0