Snö

Jag vill råna en bank och fly landet. Nu har vädret gått över styr, snöstormen ute är olidlig, var ute i max 20 minuter, max, och jag var en levande snögubbe, fast det hade jag nog blivit på 30 sekunder, men ändå, det gick knappt att se ett par centimeter framför sig. Det här känns fan inte okej någonstans. Under de få timmarna jag var hos Honken (sket i M15 och drog dit istället) hade det fallit minst 30 cm extra snö på marken, det känns inte okej någonstans, jag vill hamna i koma eller någonting och vakna på sommaren. 

Det värsta är att det ska snöa lika mycket hela natten och hela dagen imorgon, förstår inte hur jag ens ska komma ut ur lägenheten imorgon, inte bara att det kommer vara snöstorm, utan det kommer vara EXTREMT mycket snö ute och omöjligt att ta sig fram. Diggar löpsedlarna atm "SMHI varnar: Gå inte ut"... Läste jag när jag stod ute. Tur att det slutar snöa på söndag då, enligt SMHI. Fast det innebär ändå att festN förmodligen blir inställd på söndag, ifall den inte blir flyttad. KUL. ASKUL VERKLIGEN. Jag är så arg på vädret jag spyr, global uppvärmning my ass. Kommer verkligen att minnas den här vintern resten av mitt liv, nu har det varit snö ute konstant i tre månader, trodde verkligen att den var på väg bort fram till igår, men näeh. ARG, RAGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0