Slyna

Slog mig nu att klockan är halv tolv och jag har tenta i matte imorgon, samt att jag har slynigt ont i huvudet. Räknade faktiskt lite matte förut, men sedan fastnade jag vid datorn igen, utan att riktigt ha lärt mig något nytt. Gött mos, kommer faila stenhårt imorgon. Fast bara jag får ett jävla G så att jag kan börja med Matte B nu, tänker inte plugga på natten för att då finns det inte en chans att jag kommer klara det imorgon, måste sova, speciellt eftersom att jag har det direkt på morgonen, blir till att köpa kaffe på statoil. Ser fram emot att sitta och räkna matte i tystnad i två timmar utan rökpaus direkt på morgonen, verkligen. Fast nog hellre det än rörlig bild i och för sig... 

Kommer vara fucking lättad när jag är klar though, tvivlar på att jag kommer stanna resten av skoldagen när jag kan dra hem och ha lov, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0