Sex, harry potter och trolldeg.

Hahah, jag har i stort sett suttit och skrattat hela morgonen/dagen, utan en riktig anledning. Vaknade typ 10 imorse, precis som igår. Utan att behöva göra det, stör mig något enormt att jag bara sov runt 90 minuter, men jag överlever. 
Är cpigt sjuk, det kom för mycket folk till festen igår så det slutade med att de kastade ut typ alla. Det var kallt.
Det var ännu kallare när jag blev inkastad i snön två gånger, ena gången över ett staket av en viss person. Asvärt, trodde fan att jag skulle frysa ihjäl.
Allt var bara väldigt fult. 

Idag skulle jag egentligen till Göteborg, men måste tyvärr ställa in den resan pga. att jag är sjuk, igen. Inte okej.
Ligger här och dricker kaffe samt äter bullar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0