Riktiga män

Förstår inte varför folk klagar på mansdominans, ifall det till exempel bara hade suttit kvinnor i regeringen (eller i vilken maktstyrelse som helst) hade ingen någonsin agerat, utan det hade slutat med att de spenderade hela dagarna på att manipulera varandra och snacka skit utan att något alls hade hänt. Suttit och klagat på att ingen gör något när det är de som har makten.
Inte för att det ser speciellt bra ut nu heller, men ifall det bara hade varit kvinnor hade det fan inte sett bättre ut.
Måste sluta tänka så mycket ur genusperspektiv... Men face it, kvinnor är inte gjorda för att ha makt.
^ Nej, är inte seriös med bilden.
(Det förvånar mig faktiskt hur många som fortfarande
tar mig seriöst efter allt jag sagt i mina dagar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0