Prata inte, dansa bara

Tja, det gick väl ganska bra igår förutom att jag fick lite karatefylla för att jag drack för mycket för snabbt, hehe. Men det jag minns var väl ganska kul, vi dansade, sjöng, alla strula med alla och sådant som man brukar göra. Fast efter ett par timmar så spydde och däckade hälften, haha. Inte okej.

Imorse var man ju fräsch och så... Vid 8 på morgonen var alla uppe, jag var fortfarande full när jag vaknade. Hahah, kanske tur det. Vi drog till mysingen och käkade pizza när det öpnade, det behövdes, kändes som att höll på att dö ett tag innan det. Sedan drog jag hem och bråkade lite med mamma för att jag hade börjat skrika på henne i telefon igår när jag var som fullast, haha, då var det lilla förtroendet hon hade för mig återigen bortblåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0