Over now

Känner att jag ligger efter i skolan som fan, SJUKT mycket som måste göras innan lovet.
Idag läste jag lite mer än hälften av allt jag ska läsa om hållbar utveckling och skrev en bokrecension till engelskan, duktigt. Då är det bara resten av hållbar utvecklingsgrejen, en bilaga+analys, en bokrecension, en bok som ska läsas, en bokuppgift, hela Matte A kursen, en bilduppgift och massa andra grejer kvar då. Mysigt... Inte. 
Dessutom är jag sjuk. Det är fan inte okej.

Något som inte heller är okej är att jag fick ryck på min lugg förut så att jag klippte den, den är ojämn nu. Gött. Hahahaha. Det värsta är väl att jag inte ens bryr mig, mest för att jag inte vet hur det kommer att se ut när det är plattat, hahaha. Men imorgon är det fredag = helg.

Jag har kommit fram till att vardagar bara är som en lång jävla nedräkning till helgen, sjukt ovärt i och med att vardagarna är 5/7 av en vecka. Eller typ 4.5/7 egentligen, och den tiden slösar man bara bort och väntar på något som kommer ta slut alldeles för snabbt. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0