Mina ögon rinner och kliar.

Horigt störande att jag inte vet vilka som läser min blogg, haha. För ifall jag hade vetat hade jag kunnat skriva så mycket mer. 

Skolan idag var jättejobbig, precis som igår. Jag lovar att jag nyst över 200 gånger idag, skämtar inte. Det är ett helvete att vara sjuk. Så igår och idag har varit de enda dagarna jag faktiskt inte haft något emot håltimmar, för att då kan jag ligga och halvsova i sofforna i mediahuset, fast hade i och för sig varit sjukt mycket skönare att sluta två timmar tidigare dessa två dagar men ändå. Slutade tjugo i fyra, drog till stan och kollade runt en sväng med Angelica och nu ska jag fixa kaffe och plugga.

Sov hos Angelica i natt, vi gick och la oss sjukt tidigt, men det hjälpte inte. Jag var trött, men kunde inte somna eftersom att jag inte kunde andas genom näsan och jag kan knappt sova med öppen mun. Fick även gå upp och snyta mig flera tusen gånger, hemskt natt med andra ord. Fittigt jobbigt att vara sjuk, eftersom att man inte kan sova då. Låg och drömde samtidigt som jag var vaken, det är jobbigt, fast hellre det än att drömma när man sover eftersom att man då oftast inte är medveten om att man drömmer. Usch.

I natt tänkte jag dygna eller liknande och sitta och skriva på min uppsats om hållbar utveckling som jag inte ens börjat med. Bläh.

Btw, har nog aldrig känt mig så skabbig i skolan som jag gjort idag och igår. Det är verkligen hemskt.

Random bild ifrån pulkaåkningen vi hade för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0