Jag födde en riskokare

Jag har legat i sängen typ hela dagen, varit sjukt rastlös och uttråkad samtidigt som att jag verkligen inte orkat göra något annat än att ligga här. Hängt på fejjan och chillat runt på nätet, sådant som verkar mycket roligare när man egentligen inte hinner göra det, men nu bara känns tråkigt. Skulle vilja ha en kopp kaffe atm men då kommer jag verkligen aldrig att kunna somna, för att jag sov faktiskt någon timme tidigare idag. Hehe, blir väl en all-nighter ikvällers då.

Jag har verkligen ingenting att göra, jag orkar verkligen inte se film eller liknande för att det slutar bara med att jag tänker på allt dumt jag gjort och mår dåligt, hahaha, lättare att uppehålla mig med annat som inte ger mig utrymme till att ha så fria tankar. Som skön musik och lama communities. Jag saknar faktiskt den tiden då jag kunde komma in på bilddagboken, nattunderhållning of d00m att skriva till fula människor. Men ah, nu tror jag att bdb har ip-blockat mig permanent eller något haha, ingen på vårat nätverk här hemma kommer in på bdb och pallar inte hålla på med proxy och skit bara för att komma in på den skitsidan.


I'll end this post with a disgusting, really disturbing but somehow quite amusing video.

Kommentarer
Postat av: fr

Hon var skrämmande lik min syssling :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0