HERO

Tja! Är på ett jävla pisshumör atm.
MÅSTE verkligen plugga nu känner jag, så ska göra det så fort jag bloggat klart.
Fast är så trött att jag förmodligen kommer däcka mitt i plugget, skulle fixa kaffe men mamma var i köket, och var jättearg, utan någon riktig anledning och ville inte berätta var saker och ting låg. Så istället tog jag två liter juice och kaffebönor att ha till plugget, värt.

Ville egentligen åka till pappa idag, men han har inte svarat i telefon. Trevligt...
Funderar seriöst på att dissa skolan imorgon, i alla fall förmiddagen. Kommer inte orka annars, har inte ens pengar till kaffe i skolan och min KÄRA mor vägrar ge mig. (Hade jag varit henne hade jag i och för sig inte gett några pengar, men det är ju en helt annan sak...)

Och dudes! Jag slutar röka FOR REAL nu. Nedtrappningen har för en jävla gångs skull, så har en känsla av att det faktiskt skulle kunna funka denna gången!
Visst är det dumt egentligen? Att börja röka ifrån första början, för att ungefär det enda jag har gjort sedan jag började för typ två år sedan är att sluta. Så då kan man ju undra varför i helvete man började ifrån första början.

Btw, lägg märke till hur jävla mycket jag börjat svära, låter som en tönt eller något! Haha, får sluta upp med de här fjanterierna.


Haha, fan vad tjock jag ser ut.
Insåg det nu, men orkar inte byta bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0